حضور هلدینگ انیاک در نمایشگاه ۲۰۲۰ فیتور اسپانیا

حضور هلدینگ انیاک در نمایشگاه ۲۰۲۰ فیتور اسپانیا

شرکت دانش بنیان “پارس نت سیس سامانه کیش” از زیرمجموعه های هلدینگ انیاک با حضور در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۰ اسپانیا ظرفیت های خود را در زمینه گردشگری به متخصصان و مشتریان صنعت گردشگری ارائه داد.

بنابراین گزارش؛ چهلمین دوره نمایشگاه گردشگری اسپانیا که همه ساله با عنوان فیتور برگزار می شود امسال نیز شاهد حضور جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری بود.

این گزارش می افزاید؛ در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت های گردشگری ایرانی، شرکت پارس نت سیس نیز حضور داشت. پارس نت سیس یک شرکت دانش بنیان می باشد که در زمینه های فناورانه و تجارت الکترونیک فعالیت می‌نماید. این شرکت با نگاهی ملی به جهت ارتقاء کیفی سطح خدمات آنلاین گردشگری، توزیع عادلانه سرویس های گردشگری میان سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان، مقابله با انحصارگرایی، افزایش بازار فروش و رونق صنعت گردشگری اقدام به طراحی و تولید سامانه‌های متعدد تخصصی در زمینه گردشگری کرده است که با حضور در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۰ اسپانیا علاوه بر ارائه خدمات دانش بنیان در زمینه گردشگری نرم افزار EniacGDS را نیز به متخصصان و علاقه‌مندان صنعت گردشگری ارائه داد.

گروه هلدینگ انیاک علاوه بر فعالیت در حوزه پرداخت و تراکنش بانکی، با فعالیت در صنعت گردشگری و ارائه سامانه‌های گردشگری مدرن توانسته است قدم‌های خوبی را در این زمینه برداشته و علاوه بر ارز آوری به کشور از خروج ارز نیز جلوگیری نماید.

پارس نت سیس با طراحی یک سامانه بومی با نام EniacGDS، در زمینه گردشگری، خدماتی با کیفیت را برای مشتریان و شرکت های فروش محصولات گردشگری ارائه می کند. این سامانه بومی با سرعت و کیفیت  مناسبی خدمات را به مشتریان ارائه می نماید. بنابراین مشتریان و سرویس گیرندگان نهایی می توانند با استفاده از این سامانه سفری راحت، ایمن، ارزان و در عین حال با کیفیت را تجربه نمایند.

همچنین شرکت های فروش خدمات گردشگری نیز می توانند با استفاده از این سامانه که از استاندارهای جهانی برخوردار است علاوه بر فروش و ارتقاء بازار، خدماتشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از بازار داخلی و خارجی بهرمند گردند.

مهمترین خصوصیت سامانه EniacGDS نسبت به سایر پلتفرم‌های موجود در بازار، ایجاد مشارکت میان شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری مانند هتل ها، آژانس های فروش بلیط ، چارترکنندگان، ایرلاین ها، اقامت گاه های بوم گردی و دیگر شرکت هایی که در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می کنند، می باشد. همچنین این سامانه نسبت به دیگر سامانه های این موجود در صنعت گردشگری بسیار ارزانتر و در عین حال با کیفیت تر می باشد.

این سامانه با ایجاد ارتباط مستقیم میان مشتری و فعالین صنعت گردشگری به حذف واسطه‌ها و دلال‌ها کمک می نماید که این امر باعث می شود کاربران نهایی از محصولی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بر‌خوردار گردیده و شرکت های گردشگری نیز بازار پر رونقی را داشته باشند.

EniacGDS با برقراری ارتباط میان شرکت های گردشگری به کاربران اجازه می‌دهد تا گزینه های بیشتری را در انتخاب خدمات گردشگری پیشرو داشته باشند همچنین شرکت های خدمات گردشگری نیز می توانند با استفاده از این محصول خدمات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و علاوه بر ارائه محصولات از رقابتی سالم بهرمند گردند.

 گفتنی است گروه شرکت های دانش بنیان انیاک در تلاش است با توجه به شرایط موجود اقتصادی و وجود تحریم ها، با کمک به صنعت گردشگری در رونق بخشی به اقتصاد کشور سهمی داشته باشد.

مهمترین اهداف گروه شرکت های دانش بنیان انیاک ارائه محصولات بومی، کمک به رونق تولید ملی، جلوگیری از خروج ارز از کشور، مقابله با انحصارگرایی، توزیع عادلانه سرویس های گردشگری، افزایش فروش موسسات گردشگری، ایجاد رونق در صنعت گردشگری وهمچنین داشتن نگاه ملی به صنعت گردشگری می باشد.

./پایان خبر
لطفا متن دیدگاه را وارد نمایید.
لطفا نام را وارد نمایید.